Žlutý výtok

Dobrý Den vysadila jsem HAK Minisiston a nyní jsem si všimla žlutého výtoku. Mám cca 5 dnů po menses.Děkuji

Odpověď odborníka:

Dibrý den, pokud nemáte pocit pálení či řezání, může se jednat o výtok fyziologický. Pokud máte nějké obtíže, navštivte gynekologa.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Příznaky benigní hyperplazie prostaty
Články: Příznaky benigní hyperplazie prostaty
Ne každou potíž při močení...
Otěhotnění v době menstruace: vzácné, ale možné!
Články: Otěhotnění v době menstruace: vzácné, ale možné!
Asi každá žena občas dumá...
Koalice proti hluboké žilní trombóze
Články: Koalice proti hluboké žilní trombóze
Hluboká žilní trombóza (HŽT...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Vakcinace proti žloutenkám: dodržujte očkovací schéma
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: