Zpoždění menstruace

Dobrý den, přes rok užívám antikoncepci Dienille, přes prázdniny jsem byla v usa a když jsem se vrátila,neuvědomila si časový posun a brala jsem antikoncepci asi 4 dny o 7 hodin dříve než celou dobu předtim, když jsem to zjistila začala jsem jí brát zase ve správnou dobu z toho jednou jsem si jí vzala ale asi o 5 hodin hodin později.. normálně jí užívám poctivě. Pohlavní styk jsem měla když jsem se vrátila. Ted je to 3. den během 7denní pauzy a mě se ještě nedostavila menstruace, kterou ale v této době už normálně mám. Jaká je šance, že bych mohla být těhotná? Četla jsem že jedním z důvodem zpoždění bývají změny v denním režimu, může to být tím i když jsem už 2 týdny v čr? Předem děkuju moc za odpověd!

Odpověď odborníka:

Vyčkejte klidně oněch 7 dní, můžete si udělat gravitest, který je positivní 5-7 den po oplodnění, psychika může se na zpoždění podílet. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x