Zvracení

Dobrý večer. Ted se mi stala opravdu nemilá situace. Spolkla jsem si antikoncepční prášek,ale potom asi 10min. jsem šla zvracet,protože jsem nemocná. Co mám dělat ted,aby byla spolehlivost zachována? V příbal. letáku píší,že mám pokračovat jako kdybych zapomněla užít prášek. Takže si ho mám vzít znovu,jako na další den(uterý) nebo až zítra jako kdybych ho nevyzvracela? A ještě nasledky to bude mít nějaké? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, neberte si místo vyzvraceného další prášek - v balení Vám stejně jeden (ten vyzvracený) bude chybět. Vezměte si další prášek v obvyklou dobu a jeden týden se chraňte proti početí ještě další metodou, např.používejte kondom, a počítejte s tím, že antikoncepční účinnost tablet může být díky chybějící tabletě snížena.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Interní vyšetření
Články: Interní vyšetření
Interní vyšetření je soubor...
Častí společníci: reflux jícnu a astma
Články: Častí společníci: reflux jícnu a astma
Pokud se léčíte s astmatem...
Co všechno hrozí našim plicím
Články: Co všechno hrozí našim plicím
Jeden z nejhorších pocitů...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: