Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Eryfluid

Poradna uLékaře.cz

Online poradna a objednání k lékaři

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 99 Kč

Zjistit, jak funguje poradna

Akne hojící se jizvou

Kožní obtíže vladimira 21.6.2017

dobry den mela bych dotaz mam problemy s akne a delaj jse my fleky a nehoji jse to cervene zustavj na tvari a nemuzu jse toho zbavit Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, u pozdního akné se s těžším průběhem setkáváme často, základem je péče o pokožku obličeje,... Celá odpověď

Reklama

Akné

Kožní obtíže Pavel 15.6.2017

Dobry den, prosim o radu. Uz dva mes. bojuji s temito podkoznimi bolaky. zacalo to pred par lety vzdy na jare a v lete. Lecim ichtoxyl. Bohuzel moc nezabira. dekuji Pavel Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, jedná se o furunkly, hnisavý zánět vlasových kořínků a žlázek v kůži, který bývá podmíněn... Celá odpověď

Akné

Kožní obtíže Tomáš 29.12.2016

Dobrý den, za chvíli mi bude 19 let a mám dlouhodobě problémy s akné. Začalo to už asi v šesté třídě, možná dříve, přesně nevím, je to tak dlouho, že sebe bez akné už si ani nevybavuji. S kožní lékařkou jsme toho vyzkoušeli už hodně od mastí jako (Skinoren, Adaferin, Aknemycin, Eclaran...), vodiček jako... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, vzhledem k závažnosti a také rozsahu projevů, přičemž léčba již byla rozsáhlá a komplexní,... Celá odpověď

MUDr. Ludmila Jelínková
Odpovídá lékař:

MUDr. Ludmila Jelínková

Dobrý den, je vidět, že jste byl velmi dobře intensivně léčen i celkovými retinoidy. Bohužel akne má... Celá odpověď

Zavřít reklamu