Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Komedony

Poradna uLékaře.cz

Online poradna a objednání k lékaři

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 99 Kč

Zjistit, jak funguje poradna

Na bradě a na rtu se mi začalo dělat více jako fousku.

Kožní obtíže Lucie 16.6.2017

Dobrý den, mám na vás takový dotaz. Již cca přes půl roku se mi na bradě a na rtu začalo dělat více jako fousku. Je o dost viditelnější a nevím proč. A na bradě se mi neustále tvoří akné, ale takové ty boulicky podkozni a ucoavaji pory. Nikde jinde se mi akné skoro netvoří. Jim stále zdrave. Hodně ovoce,... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, pokud jsou aknózní projevy pouze v oblasti brady a to samé i chloupky, nebude se nejspíše... Celá odpověď

Reklama
akné,vyrážka,zrcátko

Trápí vás akné? Pleť vyčistí homeopatika!

Článek 9.6.2017 MUDr. Jaroslav Čupera

Zanícené pupínky v obličeji, ale i jinde po těle jsou strašákem mnoha dospívajících i dospělých. Řešením mohou být homeopatické...

Jizvy po akné

Kosmetika Jan 3.3.2017

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, co mám dělat, když se mi po akné objevili dost viditelné červené jizvy na obličeji ? Komedony jsem si nevymačkával a pravidelně jsem si to mazal mastičkami od kožní doktorky.. mám v plánu příští rok podstoupit různý lasery na zlepšení pleti, ale stále mě to trápí..... Zobrazit více

MUDr. Jana Harnová
Odpovídá lékař:

MUDr. Jana Harnová

Dobrý den Jane, jelikož se jedná o dotaz na specialistu, přeposílám vaši otázku odborníkovi na pleť.... Celá odpověď

MUDr. Jitka Dobešová
Odpovídá lékař:

MUDr. Jitka Dobešová

Milý Jane, jizvy se u akne tvoří podle hloubky zánětu, proto často nejsou důsledkem traumatizace pleti(kupř.... Celá odpověď

Rosacea

Kožní obtíže Luděk 26.1.2017

Dobrý den rád bych se zeptal na nemoc zvanou rosacea , má to být začervenání v oblasti obličeje. Napsal mi to revmatolog užívám Methotrexat , v lékarně mě na to poradili nejaky revital gel. Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, rosacea je časté zánětlivé onemocnění středu obličeje, které začíná erytémem s teleangiektáziemi,... Celá odpověď

Poradna uLékaře.cz

Online poradna a objednání k lékaři

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 99 Kč

Zjistit, jak funguje poradna

Komedony a jogurt

Dětské nemoci Jan 18.1.2017

Dobrý den, chtěl bych se optat, jestli má bílý nízkotučný jogurt nějaký vliv na vytváření nových komedonů na tvářích? Děkuji za odpověď. Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, nejspíše ne, vznik komedonů souvisí s tvorbou kožního mazu, který ovlivňuje řada faktorů,... Celá odpověď

akne_3

Akné aneb boj o pokožku

Článek 13.10.2015 MUDr. Ida Vitvarová

Nevzhledné pupínky trápí snad každého teenagera a někdy také dospělé. Tzv. akné je velmi častá kožní choroba, která vzniká v důsledku...

Muž s akné

Léčba akné u pacientů s atopickým ekzémem

Článek 15.9.2008

Akné a atopický ekzém. Dvě kožní onemocnění, která mohou vypadat podobně. Každá nemoc však vyžaduje specifickou léčbu.

Muž, tvář, maska

Akné

Článek 22.5.2008

Akné, trudovitost, nebo prostě „pupínky“, je kožní onemocnění, které často postihuje mladistvé po vstupu do puberty. Nevyhýbá...

Zavřít reklamu