Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Locoid lipocream

Inzerce

Zarudnutí na obličeji.

Kožní obtíže Jan N. 7.7.2017

Dobrý den, asi před půl rokem mi byla zjištěna Snížená fce. štítné žlázy. Bral jsem jodid 100 ale ten mi nedělal dobře. Bohužel,...

MUDr. Klára Martoníková
Odpovídá:

MUDr. Klára Martoníková

Dobrý den pane Honzo. Jestli to dobře chápu, Locoid Vám předepsal endokrinolog. Vyrážka nemusí souviset... Celá odpověď

Inzerce

Puchýřky na kůži

Kožní obtíže Petra M. 27.6.2017

Dobrý den, prosím chtěla bych se zeptat, dělají se mi na kůži taková vyrážka nebo puchýřky, hrozně to svědí, když to vymáčknu,...

MUDr. Daniela Obrová
Odpovídá:

MUDr. Daniela Obrová

Paní Petro, dle přiložených fotografií se jedná o dyshidrotický ekzém. Důležité je vyšetření u dermatovenerologa,... Celá odpověď

Ekzém

Kožní obtíže Martin S. 17.6.2017

Dobrý den, asi před třemi týdny se mi objevila na nártu levé nohy vyrážka. Když začala svědit, zkusil jsem ji párkrát namazat...

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Zajděte za lékařem a nechte si napsat mast s kortikoidem. Je to rychlá a efektivní léčba.... Celá odpověď

Kožní vyrážka

Kožní obtíže Pavel V. 15.6.2017

Dobrý den! Rád bych se zeptal, jak bych se mohl zbavit těchto dvou problému? Už přes 10 let mě tápí lupy. Většinou mě i...

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Na váš problém bych rozhodně použila kortikoidní mast. Je to účinná a kvalitní léčba, ač mezi... Celá odpověď

Osipání rtů

Kožní obtíže Aneta M. 15.6.2017

Dobrý den, před asi 5 dny se mi udělala taková krupička na rtech, zejména na horním rtu, pálí mě celý horní ret, je to nepříjemné...

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Dle fotografie se jedná o kontaktní dermatitidu, tj., že reagujete na něco, co vám nedělá... Celá odpověď

Bolest na penisu, při sexu

Kožní obtíže Jan Š. 8.6.2017

Dobrý den, mám problém s penisem, nejdřív jsem si myslel že jsem si natrhl uzdičku,mám ji krátkou, ale sexuálně žiji 4 roky a...

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, pokud bíly flek vymizel, skutečně se nejednalo o jizvu, spíše by jsem zvažovala kvasinkovou... Celá odpověď

Kožní obtíže

Kožní obtíže Eva J. 7.6.2017

Prosím o radu, včera se 5ti leté dcerce objevila červená vyrážka na tvářích. Je hrbolatá a teplá. Asi moc nesvědí,neškrábe si...

MUDr. Dagmar Doležalová
Odpovídá:

MUDr. Dagmar Doležalová

Dobrý den, Váš dotaz přebírá konzultačním ambulance a bude na něj odpovídat specialista ... S pozdravem... Celá odpověď

MUDr. Silvie Rafčíková MBA
Odpovídá:

MUDr. Silvie Rafčíková MBA

Dobrý den , jak je vidět , jste v péči dermatologa ( pimafucort), léčba je správná, možná by stačil locoid... Celá odpověď

Kožní vyrážka

Kožní obtíže Lenka P. 30.5.2017

Dobrý den, před 14 dni se mi na noze udělal tento vystouplý růžový flíček. Při pohmatu je tuhý, jemně zvrásněný. Nezvětšuje se,...

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Může se jednat o jakoukoliv příčinu, může být infekce mazové nebo potní žlázky, může být mykosa... Celá odpověď

Alergiká reakce na kůži

Vnitřní lékařství Pavel P. 13.5.2017

Dobrý den přítelkyně si barvila vlasy nastala alergicka reakce začala natekat to se stalo po druhé šli jsme na pohotovost tam...

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Pokud se alergie projeví puchýři, tak ty se pak nalijí tekutinou a po prasknutí tekutina vytéká,... Celá odpověď

MUDr. Andrea Vocilková
Odpovídá:

MUDr. Andrea Vocilková

Dobrý večer, reakce, kterou popisujete je nejspíše kontaktní alergií na některou součást oxidačních barev... Celá odpověď

Vyrážka v tříslech

Kožní obtíže Pavel B. 13.5.2017

Dobrý den, přes noc po chráněném sexu (kondom) se mi v tříslech udělala vyrážka viz fotka. Mám ji již třetí den a stav se nemění...

MUDr. Daniela Obrová
Odpovídá:

MUDr. Daniela Obrová

Milý Pavle, vyrážka v třísle vypadá dle fotky jako atopická dermatitida, možno dermatitida kontaktní... Celá odpověď

Třes

Mozek a nervy Jan M. 12.5.2017

Prosím o pomoc! Dobrý den, už od puberty mě trápí svalový třes. Tento třes se objevuje na všech svalech (včetně mimických)....

MUDr. Dominika Pitaková
Odpovídá:

MUDr. Dominika Pitaková

Dobrý den,Jane, pokud již máte udělané základní vyšetření , měl by jste být vyšetřený neurologem. Váš... Celá odpověď

MUDr. Magdaléna Hlavačková
Odpovídá:

MUDr. Magdaléna Hlavačková

Dobrý den, příčin třesu je více a nelze diagnostikovat touto formou. Jistě je vhodné neurologické vyšetření... Celá odpověď

Vyrážka

Kožní obtíže Marie H. 24.4.2017

Dobrý den, asi před týdnem se mi udělala vyrážka na rukou, na krku, pod podpaždím + mám suchou kůži na bokách. Jednou už se mi...

MUDr. Daniela Obrová
Odpovídá:

MUDr. Daniela Obrová

Dobrý den, paní Marie, vyrážka vypadá jako atopický ekzém. O lupénku se nejedná dle přiložených fotografií.... Celá odpověď

Vyrážka po těle u 6-ti letého syna, stav po prodělané viróze

Kožní obtíže BEATA Z. 17.4.2017

Dobrý den,muj 6 syn ma vyrazku po celem tele, krome obliceje,nyní se vyrazka přresunula i na nohy, narty i plosky nohou. od lekarky...

MUDr. Barbora Barchánková
Odpovídá:

MUDr. Barbora Barchánková

Dobrý den, kožní potíže mohou souviset i s prodělanou virózou (ale měla by se postupně ztrácet). Pokud... Celá odpověď

MUDr. Jitka Dobešová
Odpovídá:

MUDr. Jitka Dobešová

Milá Beato, opravdu může jít o parainfekční exantém po viróze, který odeznívá v řádu několika týdnů(2-3... Celá odpověď

Kožní obtíže

Kožní obtíže Josef K. 6.4.2017

Dobrý den, mám dotaz asi před 7-mi lety jsem prodělal chlamydie t., - úspěšně vyléčen. Nyní se mi objevili na žaludu červené skvrny....

MUDr. Dagmar Doležalová
Odpovídá:

MUDr. Dagmar Doležalová

Dobrý den, masti s kortikoidy nebo i s protiplísňovým účinkem sice na chvíli stav zlepší, ale pak se... Celá odpověď

Vyrážka na kůži

Praktické lékařství Kristýna K. 11.1.2017

Dobry den, jiz asi 3 tydny se priteli objevuji na brise cervene obcas svedici pupinky,ktere meni vzhled. Kdyz se vytvori vypadaji...

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Začnu od konce vašeho dotazu. Elocom je o trochu silnější než Locoid, jsou na stejné bázi,... Celá odpověď

Vyrážka na obličeji

Kožní obtíže Miroslav K. 22.12.2016

Dobrý den. Sháním odbornou pomoc pro manželku, která vzdala pomoc lékařů dermatologů. Týká se vyrážky na obličeji. Z ničeho nic...

MUDr. Barbora Barchánková
Odpovídá:

MUDr. Barbora Barchánková

Dobrý den, vzhledem ke specifičnosti dotazu, předám tento ke konzultací specialistovi z oboru dermatovenerologie.... Celá odpověď

MUDr. Eva Dogoši
Odpovídá:

MUDr. Eva Dogoši

Podle vašeho popisu může jít o atopický ekzém, v období těhotenství a kojení se tyto obtíže často zhoršují.... Celá odpověď

Inzerce
×