Zavřít
uLékaře
Stáhněte si mobilní aplikaci uLékaře.cz
Lékařská poradna a objednání
Nainstalovat
Reklama
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Make-up

Reklama
Reklama

Akne hojící se jizvou

Kožní obtíže vladimira 21.6.2017

dobry den mela bych dotaz mam problemy s akne a delaj jse my fleky a nehoji jse to cervene zustavj na tvari a nemuzu jse toho zbavit Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, u pozdního akné se s těžším průběhem setkáváme často, základem je péče o pokožku obličeje,... Celá odpověď

Červené fleky v obličeji

Kožní obtíže Zuzana 9.5.2017

Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli nevíte co způsobuje červené fleky na obličeji v oblasti nosu je mi 13 let a velmi mě to trápí nepoužívám make-upu ani nic takového. Zobrazit více

MUDr. Daniela Obrová
Odpovídá lékař:

MUDr. Daniela Obrová

Dobrý den, slečno Zuzano, vhodná by byla alespoň fotografie, velmi mnoho kožních patologií se projevuje... Celá odpověď

Triamcinolon teva s oparem

Kožní obtíže Tereza 7.5.2017

Dobry den, potrebuji pomoc. Byla jsem na permanentnim make up na rtech. Uz pri aplikaci me to strasne bolelo. Pote me to zacelo mokvat svedit palit. Zasla jsem si na kozni kde me rekli ze je to alergie jelikoz v barve je obsazen nikl a ja jsem na nikl alergicka. Doktor me dal vodu na obklady zodac a... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, skutečně není vhodné, aby jste na místa, kde je opar aplikovala kortikoidní mast, vzhledem... Celá odpověď

Vepředu u čela ve vlasech se mi tvoří takové šupinky kůže

Kožní obtíže Aneta 22.4.2017

Dobrý den Již delší dobu mám problém, že po každém umytí vlasů, ať už se jedná o dětský šampón,nebo šampón proti lupům apod. se mi vepředu u čela ve vlasech tvoří takové šupinky kůže a mám ji také vepředu suchou tu pokožku ve vlasech ( snad jsem to napsala srozumitelně ). Nikde jinde suchou pokožku... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, kůže na hranici vlasů v oblasti čela je velice jemná, náchylná na dráždění zevními vlivy,... Celá odpověď

Pálení očí po permanentnímu make-upu

Oči Eva 1.1.2017

Dobry den. Na konci listopadu jsem si nechala udelat permanentni make-up horni linky. Jiz pred tim jsem mela permanentni make-up oboci, ktery probehl bez problemu. Vice nez mesic po aplikaci ale porad nemohu nasadit kontaktni cocky, oci me pali, belmo je cervene a oci slzí. Uz jsem byla 3x na ocnim,... Zobrazit více

MUDr. Barbora Bačová
Odpovídá lékař:

MUDr. Barbora Bačová

Evo, jako praktická lékařka Vám bohužel nejsem schopná poradit, na očním jste již byla, alergie je již... Celá odpověď

MUDr. Helena Štrofová
Odpovídá lékař:

MUDr. Helena Štrofová

Pravděpodobně půjde o syndrom suchých očí. Může se kombinovat s alergií. K Allergocomodu bych pravidelně... Celá odpověď

titulka_

Fenomén citlivé pleti

Článek 11.8.2014

Případů citlivé pleti stále přibývá – podle průzkumů až 50 % žen popisuje svoji pleť jako...

akné,vyrážka,zrcátko

Jak se bránit akné

Článek 28.3.2012

Dermatolog vám může předepsat léky nebo krémy. Jejich působení je ale dobré navíc podpořit...

Žena,deprese,smutek,pláč

Slzy zabíjejí bolest

Článek 20.1.2010

Pláč je přirozenou součástí lidského života. K pláči nás doženou různé události, ať už...

oko, oči, zrak, řasy, pohled

Škodí kosmetika očím?

Článek 12.9.2009

Kosmetika má za úkol udělat oči krásnější, přitažlivější, někdy také vyčistit oční partie....

Reklama