Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Magnosolv

Inzerce

Poradna uLékaře.cz

Poraďte se s lékařem

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 39 Kč

Zjistit, jak funguje poradna

Bolesti zad, svalů, únava

Záda, páteř markéta 28.6.2017

dobrý den prosím o radu,jsem celá nějaká unavená z bolestí všech svalů na zádech kolem lopatek dokola, pod lopatkama a na ledvinách a mezi prsama a pod prsama a pod rukama a pod jednou se mi zdá že mám zvětšenou bulku uzlinu,nevíte jestli můžu toto svalstvo něčím posílit nějakýma vitamínama,minerálama... Zobrazit více

MUDr. Barbora Barchánková
Odpovídá lékař:

MUDr. Barbora Barchánková

Dobrý den, pokud potíže vznikly v době, kdy jste si pořídila matraci, je možná souvislost (pak zkuste... Celá odpověď

MUDr. Tomáš Vilhelm
Odpovídá lékař:

MUDr. Tomáš Vilhelm

Viz doporučení praktika Celá odpověď

Inzerce

Tetanie a možnost užívání B6

Mozek a nervy markéta 23.6.2017

dobrý den chci se zeptat na neurologii mi pani doktorka řekla že mám tetanii a napsala mi magnosolv 1 sáček denně,ale ja si koupila hořčík 375mg +B6 a když jsem ji to řekla ,tak mi řekla že to nesmím brát že to obsahuje B6 ,můžete mi vysvětlit proč bych to nemohla brát že to obsahuje B6,děkuji moc m. Zobrazit více

MUDr. Veronika Potůčková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Potůčková

Dobrý den, nevidím důvod, v čem by Vám vitamín B6 měl uškodit? Neznám tedy Vaši zdravotní situaci, zeptala... Celá odpověď

Křeče nohou v těhotenství

Gynekologie Monika 8.6.2017

Dobrý den, jsem ve 32tt a poslední ca 2t mám až nesnesitelné křeče nohou od prstů až po třísla, většinou několikrát za noc, někdy i odpoledne. Beru ráno a večer Magnosolv + Magne B6, v poledne Calcii carbonici 0,5 1x tbl.,mimo jiné i jod, GS mamavit s DHA a Omega 3. Křeče jsem mívala i dříve, ale jen... Zobrazit více

MUDr. Danica Fričová
Odpovídá lékař:

MUDr. Danica Fričová

Dobrý den Moniko, jelikož běžnou terapii na tyto obtíže máte již nasazenou, tak Vám více jako praktický... Celá odpověď

MUDr. Jan Sládeček
Odpovídá lékař:

MUDr. Jan Sládeček

Vážená paní, nejrozumnější bude poradit se v poradně s vaším lékařem o zvýšení dávek magnesia,které... Celá odpověď

Pupínky v blízkosti konečníku

Jiný problém Jakub 1.2.2017

Dobrý den, mam podezření, ze může jit o syfilis nebo chudokrevnost. Budou to dva měsíce, co mám přítele. Mame spolu nechráněný pohlavni styk, před začátkem vztahu jsem byl na testu HIV a jsem zdravý, partner tvrdí, že je taky zdravý. Jenže se mi začaly objevovat takove pupinky v blizkosti konečniku a... Zobrazit více

MUDr. Renata Šimjáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Renata Šimjáková

Dobrý den Jakube, nemyslím si, že by pupínky v oblasti konečníku znamenaly něco vážného. Pro Váš klid... Celá odpověď

Poradna uLékaře.cz

Poraďte se s lékařem

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 39 Kč

Zjistit, jak funguje poradna

Cukání pod okem

Oči Jana 5.1.2017

Dobrý den, předem děkuji za vaši odpověď. Před cca 4 měsíci mi začalo cukání pod okem. Postupně se k tomu přidalo i druhé oko, víčka, občas záškuby svalů směrem k obočí. Byla jsem u praktického lékaře ( napsal mi Neurol, brala jsem cca 3 týdny, efekt žádný, jen jsem byla víc unavená.) Na očním vše ok,... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, Váš dotaz bude zpracován specialistou, očním lékařem, v naší konzultační ambulanci, aby byla... Celá odpověď

MUDr. Helena Štrofová
Odpovídá lékař:

MUDr. Helena Štrofová

Dobrý den.Příčin tiků bývá více,.často je hlavní stres v jakékoli podobě. K tomu nedostatek spánku, kouření,... Celá odpověď

Nízky hořčík, výkyvy tlaku krve

Praktické lékařství Terezie 31.12.2016

Dobrý den, moje maminka trpí už asi přes rok nedostatkem hořčíku. Bere 1x denně magnosolv a 3x-4x denně magnesium lactici po dvou tabletách. Jenže se do toho všeho přidal nízký tlak. Běžně naměří 82/56. Není ji dobře, motá se jí hlava a problémy má i v lehu. Zkoušela vysadit magnosolv, bohužel to bylo... Zobrazit více

MUDr. Veronika Horáková
Odpovídá lékař:

MUDr. Veronika Horáková

Dobrý den, příčin nízké hladiny hořčíků může být více, kupříkladu: Kwashiorkor; malabsorpční syndromy;... Celá odpověď

Stav po operaci páteře

Chirurgie páteře Kudlová 28.12.2016

Dobrý den,jsem už po druhé operaci bederní páteře,první výhřez a odlomení ploténky,druhá stenóza páteřního kanálu a každá operace v pohoděpo každé operaci asi po 1/2 roce se vyskytly křeče pravé dolní končetiny někdy se přidá i levá dk,užívám magnesium ,Magnosolv,křeče jsou čím dál častější,jsou už... Zobrazit více

MUDr. Aleš Ducháček
Odpovídá lékař:

MUDr. Aleš Ducháček

Dobrý den, paní Kudlová. Popsané potíže mohou být dány útlakem nervů vycházejících mezi obratli - ačkoliv... Celá odpověď

Psychika

Praktické lékařství Eva 24.12.2016

Dobrý večer, vím, je zvláštní, že píši zrovna dnes ale už to nejde vydržet. Chci se, prosím, zeptat. V roce 2009 mi obvodní lékař nasadil na latentní tetanii, krom hořčíku také léd Remood. V té době jsem netušila, co je to za lék a v té době jsem také neměla žádné příznaky úzkostí. Lékař mi nevysvětlil,... Zobrazit více

MUDr. Zdeňka Janoušková
Odpovídá lékař:

MUDr. Zdeňka Janoušková

Dobrý den. Latentní tetanie, ač se to hned tak nejeví, je poměrně závažný, pro pacienta nepříjemný stav,... Celá odpověď

Léky

Praktické lékařství Kamila 8.12.2016

Dobrý večer chtěla bych znát váš názor na kombinaci léků které dnes předepsal lékař tchýni pokaždé co jde k lékaři tak jí změní zcela léky Carvesan,6. 26mg 1denne,telmisartanegis80mg.helicit 1dene,indap 1,magnoslav1,Gabagamma100mg 1,detralex 2_02,po týdnu vysadit ,foxis 2,vese LP due1,fortilip 267mg1,stadament1000... Zobrazit více

MUDr. Nikola Klímová
Odpovídá lékař:

MUDr. Nikola Klímová

Dobrý den, Carvesan a Telmisartan jsou léky na vysoký tlak a Carvesan i na srdce. Helicid se přidává,... Celá odpověď

Inzerce
×