Inzerce
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Pupínky na genitáliích

Inzerce

Poradna uLékaře.cz

Poraďte se s lékařem

Rychlá odpověď
již do 6 hodin

Zkušení lékaři odpovídají
na vaše dotazy

Cena již
od 39 Kč

Zjistit, jak funguje poradna

Pupínky, obava ze svrabu

Kožní obtíže Petra 22.5.2017

Dobry den, prosim je tohle svrab?? Pred cca 14 dny jsem objevila par pupinku...tyto pupinky mel I pritel, kteremu jeho doktorka rekla, ze to je reakce na ANTB. Par dni na to jsem to objevila u sebe...nerozumim tomu. Cistotna jsem, je to pro me otresne zjisteni. Dekuji za radu.. Zobrazit více

MUDr. Daniela Obrová
Odpovídá lékař:

MUDr. Daniela Obrová

Milá Petro, nemyslím si, že by se jednalo o svrab vzhledem k diskrétnosti ložisek, barvě a jejich lokalizaci.... Celá odpověď

Inzerce

Genitální opar

Gynekologie Petra 8.4.2017

Dobrý den, mám dotaz užívám retinoidy ( isotretinoin) kvůli akné, již 6 měsíců, obličej mám stále posety drobnými pupinky, u nosu se mi dělají zarudla svedici místa, kde mám vždy pupinek, který je po odpadnutí zcervenani zarudly a občas má bílou hlavičku, tváře i čelo mám poseté jakoby krupickou, některý... Zobrazit více

MUDr. Dagmar Doležalová
Odpovídá lékař:

MUDr. Dagmar Doležalová

Dobrý den, nynější projevy akné v obličeji jsou bohužel vedlejším důsledkem léčby retinoidy. Současná... Celá odpověď

Pupínky na genitáliích.

Gynekologie Žaneta 28.12.2016

Zdravím, asi před 2 měsíci se mi udělali malé pupínky na genitáliích zdá se mi že rostou nejsou bolestivé ani hnisavé . Zobrazit více

MUDr. Barbora Barchánková
Odpovídá lékař:

MUDr. Barbora Barchánková

Dobrý den, vzhledem k tomu, že neposíláte fotografii, bude přesné určení problému těžké. Mohlo by se... Celá odpověď

MUDr. Jan Sládeček
Odpovídá lékař:

MUDr. Jan Sládeček

Vážená paní, bez vyšetření není možno stanovit diagnozu může se jednal o herpes ucpané žlázky zánět... Celá odpověď

jazyk_vysetreni_zena

Vyrážka, povlak a pupínky v ústech? Mykóza signalizuje slabou imunitu!

Článek 15.1.2016 MUDr. Ida Vitvarová

Pokud má člověk obranný systém těla v pořádku, je mykotické onemocnění dutiny ústní velmi vzácným jevem. V opačném případě bývá...

Inzerce
×