Alergicka reakce

Dobry den, mam problem se spankem.pracovni stres + stres v osobnim zivote. Predevcirem jsem byl uz zoufaly a tak jsem hledal v lakarnicce nejaky prasek na spani, nasel jsem tam lek oxazepam.nasel jsem si na webu , ze je to na sklidneni a ze bych po tom mel usnout.vzal jsem si pul tablety a do 20 minut jsem krasne usnul.avsak na druhy den se u me objevily strevni obtize(prujem),svediva vyrazka na hrudi ( po chvili zmizela),bolesti pat v prubehu dne a zacervenale bolestive dlane ktere mam do ted(2. Den).koukal jsem na obal od leku a doba spotreby byla do roku 2014. Jedna se o alergickou reakci? Mel bych si s tim zajit k lekari? Dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

dobrý den, o alergickou reakci se jednat může, oxazepam neberte/vysaďte - lékaře můžete navštívit kvůli nespavosti, napíše Vám něco vhodného. Jinak ohledně alertické reakce pokud se to nebude zhoršovat, tak k lékaři nemusíte, stačí namazat zinkovou pastou, pokud by se to horšilo, tak k lékaři, který Vám předepíše něco na alergie celkově + mazání

MUDr. Vendula Bartáková
MUDr. Vendula Bartáková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Postgraduální studium na Ústavu patologické fyziologie LF MU

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x