Biofenac a krvácení z nosu

Dobrý den, přes měsíc užívám biofenac 100mg/2x denně a zatím na doporučení revmatologa mám používat další 2 měsíce. Důvod užívání-chronický výpotek v koleni (zjištěna borrelioza, antibiotika jsem už dobrala, výpotek i když už menší stále přetrvává). Po poradě s lékárníkem jsem začala užívat conrosulf 400-2kapsle/2x denně (beru 6 dní). Poslední 4 dny ráno vždy trochu krvácím z nosu. Dnes jsem krvácela z nosu i večer a vcelku vydatně. Souvisí to s biofenacem? Děkuji a přeji klidný večer. S pozdravem Petra

Odpověď odborníka:

Je to možné, účinná látka může ovlivňovat srážlivost krve. Doporučuji proto šetrnější alternativu, např. Movalis. Pokud by krvácení pokračovalo i při Movalisu, byla by vhodnější jiná analgetika, ale bez antirevmatického účinku, např. Tramal. Jako protirevmatický lék by šlo užít např. i extrakt z avokáda a sóji (předepsal by Vám revmatolog), postrádá účinky na krevní srážlivost. Poraďte se, prosím, se svým revmatologem.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+17 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: