Bolest penisu, varlat

Dobrý den, prosím Vás už delší dobu cca. měsíc a půl mě trápí bolestivost penisu, zpočátku bolest žaludu na dotek, ted celého přirození ( pernamentní během celeho dne, některé dny i bolest varlat, některé dny se to trochu zlepší) je mi 24 a znemožňuje to i jakýkoliv styk, Na penisu také mírně se vyskytují po celou dobu červené fleky, které jsem mazal clotrimazolem, locidem po tydnu a nic.. :( (Kromě toho jsem měl před více než 2 měsíci nezávazný orální styk) Prvě jsem šel s problémem za obvodním lékařem, ten mi udělal kultivační vyšetření moči, během čekání na výsledky 4 dny cotrimoxazol. Vásledky negativní, pouze zjištěná min. výskyt bílkovin v moči. S problémem jsem zašel za dermatologem ( o dva týdny později) kvůli tém skvrnám na penisu a celkové únavě, bolesti penisu, zchvácenosti, dva dny předem jsem zpozoroval slabý výtok hlenovité hmoty po močení.. ta mi vzala stěry z uretry a udělala pouze test na chlamýdie a týden jsem trpěl a čekal na výsledky, které byli negativní, tak mě odeslala na urologii, tam mi provedli pouze ultrazv. vyšetření, které bylo v pořádku, dále nic a předepsali summamed a za 2 týdny na kontrolu. ATB beru poctivě, po týdnu nepozoruji žádné zlepšení, možná bolest varlat se zvětšila, začervenalý šourek, bolest penisu v klidovém stavu, ještě větší při ztopoření, však žádné bolesti či štípaní při močení. Vyrážka stále stejná. Jsem počítal, že po týdnu už by mohlo nastat zlepšení, proto to ani nepomáhá samotné psychice a už si nevím rady. Prosím Vás, co by podle Vás mohlo ještě způsobovat tyto problémy? Je léčba adekvátní ( mě to připadá, že nikdo z doktorů o komplexní diagnozu nemá zájem - zatím) Kde bych se měl obrátit a požádat o nějaké komplexnější vyšetření?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Jene. Myslím, že ve Vašem případě nutno odlíšit, zda se jedná o infekci či o zánět tkání (flegmonu), ke které mohlo dojít při drobném poranění. Pokud je penis, žalud a jiné orgány zarudlé, teplé a bolavé na dotek či otíkají, jedná se o flegmónu. Pokud výše potíže nemáte, nejspíš se jedná o zánět infekční etiologie- Summmamed by měl zaúčinkovat na chlamýdie a ureaplazmata. Pokud budou Vaše potíže přetrvávat i po ukončení léčby Summamedem nebo dojde v průběhu léčby ke zhoršení stavu, bude nutné znovu provést kontrolní urologické vyšetření - včetně vyš. moči, stěrů z ústí močové trubice a event. i prostatického sekrétu, protože nelze vyloučit, že se zánět již rozšířil i na prostatu a změnit antibiotikum.

MUDr. Michaela Bobelová
MUDr. Michaela Bobelová

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Dialyzační a nefrologické centrum při NsP Havířov

 
Líbí se vám odpověď?
+5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
Výsledek? | Od: Ivo | 27.5.2013 11:44
Jane, mohl byste se prosím svěřit s tím, jak Váš případ dopadl? Mám obdobné příznaky a
velmi by mě to zajímalo. Děkuji. I.
reagovat
re:Výsledek? | Od: Petr | 11.9.2016 22:44
Také mám tyto příznaky a testy i stěry negativní. Můžete někdo prosím říct, jak to dopadlo a na co se přišlo? Děkuji
reagovat
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x