Bolest svalů a kloubů

dobrý den!Mám takový problém již cca 8 měsíců mě bolí celé tělo nevím zda jsou to svaly nebo klouby cítím to v rukách a nohách ve stehnech v předloktí je to taková chvilková ostrá bolest a to se mi stěhuje po celém těle i bolest hlavy ale taková jiná než klasická prášky od bolest nepomohou a do toho cítím v sobě strašnou nervozitu,napětí v noci mám špatné spaní a do toho se mě bjevují chvilkové dušnosti.Už si nevím rady u Doktorky jsou byla mám za sebou Revmatologické vyšetření + rehgen páteře,neurologické,odběry krve na chlamydie ,štítnou žlázu,boreliozu a základní kravní obraz vše v pořádku takže podle doktroky je vše v pořádku tak se chcu zeptat to to mohlo byt?už jsu zoufalá a navíc plánujeme rodinu když jsem se ptala doktorky tak prí nevidí důvot proč neotěhotnět ale mám strach skrz ty problémy.

Odpověď odborníka:

Hano, pokud Vám lékaři po odborných vyšetřeních sdělili, že nic nenašli, co by se mohlo podílet na vaší tělesné disharmonii, určitě by stálo za to, navštívit i psychologa. Bylo by dobré věnovat pozornost vlastním myšlenkám, tzn., na co nejčastěji myslím ("co se mi honí hlavou") a tyto myšlenky s psychologem proberte. Myšlenky jsou totiž spojeny s emocemi, které v těle spouštějí tělesné reakce. Emoce jsou energetickou odezvou na to, co vnímáme všemy smysly. Takže každodenní prožitky působí na tělo a pokud emoce nejsou zpracovány, začíná se to později projevovat narušeným tokem energie v těle, zvýšeným vylučováním minerálních látek a stopových prvků z těla a to rovněž přispívá k projevům vnitřního napětí. Doporučuji začít pravidelně praktikovat prohloubené dýchání (abdominální dýchání), které spočívá v tom, že nádech i výdech provádíme nosem, nádech je na 4 doby (sekundy), přitom se snažíte vyklenout břišní stěnu a při výdechu na 6 dob (sekund) břišní stěnu přitahujete, co nejblíže páteři a v myšlenkách si představujeme, jak vzduch do nás vstupuje a potom vychází ven z těla. Toto dýchání, kdy se zapojuje i bránice vede ke sklidnění autonomní nervové soustavy, takže se přitom snižuje bušení srdíčka, snižuje se tlak, zvýší se prokrvení mozkové tkáně a celkové okysličení organismu a přitom se snižuje celkové napětí a nervozita těla. Dobré je toto dýchání během dne trénovat i v době, kdy se cítíte v pohodě. Jedná se o to, že se tělo a mozek naučí rychleji sklidňovat.

PhDr. Josef Sýkora
PhDr. Josef Sýkora

Specializace: Psychologie
Pracoviště: Energy – Centrum zdraví

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: