Bolest žaludku po antikoncepci

Dobrý den. Už rok beru antikoncepci Katya. Ze začátku mi velmi vyhovovala, neměla jsem s ní žádný problém. Ale poslední dva měsíce mě pořád trápí bolest žaludku, pocit na zvracení a křeče v žaludku. Dvakrát jsem už kvůli tomu zvracela. Těhotná nejsem a obvodní lékařka mi řekla, že žaludek je podrážděný, nic víc. Také jsem zjistila, že když jeden den antikoncepci vynecham, tak je mi dobře.. Další den když si ji vezmu, je mi zle tak, že jen sedím u záchodu a čekám kdy budu zvracet. Může být na vine antikoncepce?

Odpověď odborníka:

Ano může, užívejte ji s jídlem a spíše večer. Při zvracení se vždy po nějakou dobu chrante prezervativem

MUDr. Petr Lidák
MUDr. Petr Lidák

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Panochova nemonice Turnov

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Krevní plazma: darovat, či nedarovat?
Články: Krevní plazma: darovat, či nedarovat?
Snili jste o tom, že se...
Kolik mužů prošlo vaší ložnicí?
Články: Kolik mužů prošlo vaší ložnicí?
Kolik mužů prošlo vaší...
I při bezezbytkové dietě lze vykouzlit pestrý jídelníček
Články: I při bezezbytkové dietě lze vykouzlit pestrý jídelníček
V rámci léčby některých...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: