Brnění nohou

Dobrý den, předem jsem si přečetla dotazy na stejné téma ,ale nikde jsem se nedočetla jestli se toho dá nějak zbavit nebo nějakým způsobem léčit. Mě brní nohy už přes 4 dny a ba naopak se to stupňuje a v levé noze mi to brní až u kolenou. Je to velmi nepříjemný pocit. Dokonce se mi začíná i hůře chodit. Na RS se léčím od listopadu roku 2010 kortikoidy mám vysazené a teď si píchám Avonex. Je mi 17 let a s mojí teď už věčnou kamarádkou (RS) jsem smířená.

Odpověď odborníka:

Avonex je velmi účinný lék, který má ale bohužel i nežádoucí účinky- Vaše obtíže bych mu nejspíše přičetla také. Určitě problémy sdělte ošetřujícímu neurologovi, aby Vás vyšetřil a stanovil přesnou příčinu.

MUDr. Sylvie Richterová
MUDr. Sylvie Richterová

Specializace: Všeobecné lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: