Curacne a tetování

Dobrý den, tří měsíce jsem užíval lék curacné v dávce 10 mg denně. Rád bych se zeptal, za jak dlouho po ukončení léčby mohu podstoupit tetování. Tetování bude na místě, kde jsem akné v minulosti neměl. Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Domnívám se, že stačí dodržet cca měsíční interval mezi užíváním retinoidů a následným tetováním.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x