Divný pocit v hlavě

Dobrý den. Asi 14 dní mám na pravé horní straně hlavy divný pocit. Cítím to tak, jako bych vpravo měla v hlavě více obsahu než vlevo, občas mě na pravé straně hlavy hodně laicky řečeno krátce "projedou malincí červíčci". Není to vyloženě bolest, ale prostě to cítím, spíše jako nějaký malý tlak. Zkoušela jsem si vzít Nalgesin S a brufen, ale je to téměř bez účinku. Ještě snad podotknu, že jsem poslední měsíc měla hodně velké pracovní vypětí a taky že beru 5 mg Prestaria Neo denně a po Prestariu mám tlak kolem 140/90-max. 100. Chvilkově se přistihnu, že se malinko hůř soustředím. Taky posledních asi 14 dní mě v noci mravenčí prsty a dlaň, při přelehnutí je to v pořádku. Jazyk plazím tak 2 mm vlevo od středové čáry. Pořád se sleduju a myslím na to,což bude taky asi velký problém. Můžete mi prosím zhodnotit výše uvedené? Děkuji Pavla

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Nerada Vás zklamu, ale zhodnocení je jednoznačně "právem" Vašeho lékaře, který léčbou koriguje Váš vysoký krevní tlak, zná jeho stádium, zná i Váš celkový zdravotní stav. Kdokoliv "zvenčí" by mohl situaci vyhodnotit zkresleně a Vám spíše ublížit než pomoci.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: