Dotaz

Dobrý den lékař mi zjistil dlouhodobé porušení střevní mikroflory z důsledku užívání antibiotik a od té doby mám problémy se svěděním kůže v oblasti nohou od kolen dolů,žádnou vyrážku nemám,jen občas menší nával horka v oblasti svědění,může to být z nedostatku nějakého vitamínu nebo i vyvolaného ekzému tím že se porušila mikroflora?děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Svědění bývá nejčastěji způsobeno narušením ochranného kožního filmu, nemyslím si, že by to nějak zásadně souviselo se střevní mikroflorou. Doporučuji: žádné mýdlo a sprchové gely, pouze speciální sprchové oleje (např. Balneum Hermal plus), po sprchování případně ještě promazat hypoalergenním mlékem.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x