Ekzem a nehty

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Udělal se mi ekzem lichen. mám ho na nártech, v tříylech zdech a rukou. Lékař mi dal na potérání kortikoidní mastičku ,kterámi chvíli zabrala a pak dělala neplechu. začala jsem tedy potírat konopnou mastí. ekzém se chvílkama lepší a chvilkama horší. Navíc se mi začaly extremě z ničeho nic třepit nehty. tak moc že už na hoře to málem ani nehet není a a už nemám ani co zastřihávat. přitom jsem si je lakoval a abych je trochu zpvnila. nacvíc mi začaly praskat i cévky na nohou. Může to mít nějakou spojitost s ekzemem nebo chou v krvi nebo tj nedostatkem nějakého vitamínu? děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Změny na nehtech se mohou u lichenu objevit, ale jejich léčba je dost svízelná. Ale na nehtech samozřejmě můžete mít současně cokoli jiného - plíseň, nedostatek vitamínů či minerálů apod. Praskání cévek či jejich rozšiřování by s lichenem souviset nemělo.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: