Hladina tsh vysoká

Dobrý den v roce přibližně před rokem mi byla zjištěna hladina TSH 100 a více,lékař mi nasadil Euthyrox 50 ug. denně. Po dvou měsících mi klesla hladina na TSH 39,18 lékař mi zvýšil Euthyrox na 75 ug. denně, ale pořád se necítím dobře trpím depresemi, zácpou, vypadávají mi vlasy, přibírám na hmotnosti, mám suchou pokožku, jsem velmi oslabená, mám třes končetin a jiné potíže, nebylo by vhodné zvýšit nebo naopak snížit dávku léku?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, milá paní Petro. Moc Vás prosím, pokuste se najít ke svému ošetřujícímu endokrinologovi vztah důvěry a spolupráce. Léčba nikdy nemá být zaměřena jen k úpravě laboratorních parametrů, má být "šita na míru" vždy konkrétní osobě pacienta. Váš lékař má jistě ke svému postupu nějaký důvod - pohovořte s ním o svých pochybnostech.

MUDr. Barbora Heřmanská
MUDr. Barbora Heřmanská

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: