Hnědý výtok

Ve středu jsem si zapoměla vzít antikoncepci a v pátek, jsem dostala jakoby takový hnědavý výtok, nic mě nebolí ani nesvědí. výtok byl v pátek i trošku v sobotu netrvá v kuse, ale občas. může to mít vliv na to, že jsem si zapoměla vzít HA? děkuji za odpově'D

Odpověď odborníka:

Ano, špinění- tzv. spotting je ze spádu hormonální hladiny po vynechání zapomenutí antikoncepční tbl - berte dále, cyklus se upraví- ev. vzít vit. Ascorutin, který zabraňuje slabému krvácení

MUDr. Jiří Bastl
MUDr. Jiří Bastl

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Privátní ambulantní zařízení Gynosan, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x