Impetigo

Dobrý den, 9 ti letý syn se před týdnem spálil o parkety v tělocvičně. Rána se hojila pomalu - nebyla okamžitě desinfikována a po týdnu se začaly dělat hnisavé puchýře po celém těle. Dostal ATB Klacid, ale zatím moc nezabírá - 5 využívaných tablet, pupínky pořád přibývají. Je to vhodné ATB? Jak dlouho léčba trvá, jak ji mám urychlit (Wobenzym...) a jak zabránit případným jizvám? Může se tato záležitost opakovat a je pravděpodobné, že šlo o infekci z tělocvičny? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, pokud puchýřky přibývají, zašla bych raději ihned k pediatrovi, aby syna prohlédl a potvrdil vám, že braní těchto antibiotik je správná volba. 5 tablet ATB / v současnosti, kdy odpovídám asi už podstatně více.../ není sice mnoho, průměrně antibiotikum zabírá cca po třech dnech.....ale přibývající pupínky po celém těle se mi moc nelíbí....proto vás posílám k pediatrovi na prohlídku. Zabránit jizvám lze tak, že budete ránu kontrolovat a případně desinfikovat a nebude ji syn škrábat nebo předčasně olupovat strupy. Užití Wobenzymu je spíše sporné. Nevím, co myslíte opakováním záležitosti, určitě by bylo dobré, aby syn podobné úrazy neměl a byl opatrnější. Také by bylo s výhodou, aby si uměl sám ránu zdesinfikovat (nosit nějakou s sebou?), i když je mi divné, že by nikdo z učitelů desifnfekci nepoužil. Dobrý den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x