Komplikace po artroskopii

Vážený pane, 31.3.2014 jsem podstoupila artroskopii kolene kvůli chondropatii. První čtyři dny bylo patrné zlepšení. Následně se začala do kolene vracet bolest a začala jsem mít 38 horečky. Po víkendu jsem navštívila ortopedii, kde mi z kolene vytahovali krev cca 50 ml, což se opakovalo další dva dny. Začala jsem brát antibiotika, která beru 3 dny a od včerejška kapičky na srážení krve + 10 dní jsem užívala fraxiparin. V koleni opět cítím náplň a teplota se stále nesnížila. Je možné, že antibiotika zaberou až později a nebo nemusí zabrat vůbec? Čím může být způsobeno krvácení do kolene a pokud to nepřestane co potom? Před děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Nevíme jaký byl v koleni proveden artroskopický zákrok. Drobná cévka může secernovat krev, která tak zvolna tvoří náplň. Pokud by se koleno opětně plnilo je třeba provést opětně punkci kolena, odběr vzorku na bakteriologii, zhodnotit srážení krve, případně upravit medikaci všech léků. Tedy pokud se koleno plní zajděte si zítra opětně na ortopedickou ambulanci pracoviště, kde jste byla artroskopována ke kontrole. Podle všech výsledků další postup.

MUDr. Milan Navrátil
MUDr. Milan Navrátil

Specializace: Chirurgie a traumatologie
Pracoviště: Úrazová nemocnice v Brně

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: