Krev na toaletním papíře

Dobrý den,chtěla bych se zeptat. Vždy po stolici se na toaletním papíře objeví krev,někdy více,jindy méně. Je tomu tak už 2týdny. U lékaře jsem s tím nebyla,chtěla bych se zeptat,jestli to může znamenat něco vážnějšího. Občas je vyprazdnování bolestivější. Děkuji za odpověĎ

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jde nejspíše o hemoroidy, info zde : http://www.ulekare.cz/clanek/hemoroidy-1001?search=hemoroidy&from=0 , najdete tam i info o řešení této situace. Můžete si koupit čípky a mastičku sama v lékárně nebo navštivte vašeho praktického lékaře. Dobré jsou také sedací kouple v dubové kůře - také koupíte v lékárně. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x