Krvaceni

Dobry den mam tokovi dotaz prestala jsem pred mesicem antikoncepci auz tri dny mam krvaceni a krev je do cerna a pak zas ma normalni barvu Ale menzes mam dostat az pristi mesic ja to nechapu

Odpověď odborníka:

Jedná se zřejmě o takzvané dysfunkční krvácení bylo by potřeba vyšetřit gynekologem a pomocí hormonů zastavit příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x