Krvácení po pohlavním styku

Dobrý den, měla jsem s partnerem pohlavní styk a po skončení jsem začala špinit asi jeden den. Navštívila jsem proto za dva dny svojí gynekoložku a ta mi udělala stěr na Chlamydie, které se následně ve výsledcích nepotvrdili. Po dalším pohlavním styku s partnerem jsem začala opět krvácet. Navštívila jsem proto opět svojí gynekoložku a ta mi předepsala antibiotika Doxynebe na 10 dní. Mám za sebou prozatím dva dny léčby, ale stále už čtvrtý den od onoho posledního pohlavního styku špiním (ze začátku červená krev, teď už hnědá), proto bych se Vás chtěla zeptat, jak dlouho mohu ještě špinit. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Léky, které Vám Vaše lékařka předepsala jsou protizánětlivé léky. Zřejmě tedy při vyšetření odhalila nějaký zánět, pravděpodobně v hrdle ( čípku ) děložním. Špinění či krvácení po styku je nejčastěji projevem změn či zánětu na čípku děložním. Důležité je též provést stěr na cytologii. Léčba trvá několik týdnů, než se čípek zcela zahojí. Po užívání ATB se pak zavádí vaginální probiotika a čípky s k. hyaluronovou ( Cicatridina). Vše zmíněné vychází z předpokladu, že původ krvácení je na čípku děložním.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Tetanie Je možné, aby muž 33 let prodělal aktutní záchvat tetanie (odvezen...
  • Nadměrné pocení hlavy (čela) Skoro celý můj dosavadní život mně trápí...
  • Třes rukou Pane doktore, Mám problém s třesem rukou. Je mi 17 let a mám...
  • Zvýšené trombocyty Jsem v 13týdnu těhotenství a na gynekologii mi brali krev a...
  • Markery v krvi Pane doktore, chtěla bych Vás požádat o upřesnění výsledků...
  • Bolest pod žebry Pane doktore.Od rána mě bolí pod žebry i trochu žebra v obou...
 
Naposledy čtené: