Lekání

Dobrý den, mám dotaz ohledně lekání. Poslední dobou se lekám téměř všeho- například mě vyděsí to, že na mě někdo hlasitěji nečekaně promluví, učitelka mi zezadu sáhne na rameno, ve filmu spadne židle... Přítel zaregistroval, že se lekám i naprostých maličkostí, třeba když jsme vedle sebe leželi a on udělal prudký pohyb, který mě vyděsil až neskutečně. Nevím, jestli to může mít souvislost, ale v poslední době mě rozbrečí každá hloupost i třeba to, když odpovím ve škole na špatnou otázku, jsem schopna brečet i hodiny v kuse. Uvědomuji si, že je to naprosto zbytečné, ale nejde to ovlivnit. Myslím si, že kolísání hormonů za to nemůže, děje se mi to nezávisle na menstruačním cyklu, ale hormonální antikoncepci užívám. Neměla bych ji vysadit? Budu Vám moc vděčná, když mi poradíte. Děkuji a přeji krásný den. Iveta N.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nedomnívám se, že by vysazení antikoncepce potíže zlepšilo. zřejmě jste asi citlivější povahy. Zkuste si vzít magnezium, minimálně 1 gram denně, třeba to trochu potíže zmírní. M. Hlavačková

MUDr. Magdaléna Hlavačková
MUDr. Magdaléna Hlavačková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: neurologická ambulance Uherský Brod

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: