Menstruace

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, měla jsem před 14cti dny nechráněný pohlavní styk, již dříve jsem trpěla na vnější kvasinkové onemocnění - používala jsem mastičku, ale po tomto pohlavním styku jsem měla druhý den zvláštní výtok (který byl trochu cítit), během pár dní se to spravilo, že výtok cítit nebyl, ale zase jsem dostala o týden dříve menstruaci, byla sice slabá - i když jsem pravidelně brala antikoncepci - pomalu zesilovala, v den co jsem vysadila prášky (úterý) stále pokračovala, nyní je neděle a menstruaci skoro nemám - vždy mi tak trvala 7 dní, ale začínala vždy po vysazení v pátek a končila další týden. Nechápu co se děje je také možné, že působí na můj organismus stres, ale bojím se i jiných možných variant proč jsem dostala menstruaci dříve a hlavně - dříve mi i skončila (že se mi neprodloužila) prosím o radu. Děkuji.

Odpověď odborníka:

Při antikoncepci se to může přihodit, pro jistotu si udělejte gravitest a pokud bude negativní pokračujte v dalším platíčku , když by se problém opakoval i v dalším cyklu bylo by možné uvažovat o změně antikoncepce. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: