Menstruace mimo cyklus

Dobrý den, je mi 23 a antikoncepci mám asi 5 let. Užívám Jeanine a dosud jsem neměla problémy. Teď mi chybí posledních 6 tabletek z platíčka a začala jsem krvácet. Posledních 14 dní jsme začala držet dietu a hodně cvičím. A taky jsem před 14 dny měla antibiotika. Může to být způsobeno tím, nebo mám navštívit gynekologa? Děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Jednorázová porucha se může vyskytnout doberte platíčko, nechte proběhnout menses a když by se situace opakovala možná by bylo vhodné uvažovat o jiném preparátu příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x