Menstruace po porodu

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na menstruaci po porodu. Jsem 2 měsíce po porodu, nyní mám už třetí den menstruaci,je silnější než před otěhotněním.Před cca týdnem jsem brala Postinor, také jsem si nechala předepsat antikoncepci,kterou jsem si měla vzít po Postinoru-mezitím dva dny pauza,ale teď jsem dostala tu menstruaci tak jsem se chtěla zeptat jestli mám antikoncepci brát dál?Jestli ne,jak bych potom měla s braním anti pokračovat,když mám platíčko načaté?Anti se jmenuje Azalia.Ještě bych se chtěla zeptat jestli je běžné,že po porodu je menstruace silnější,gynekolog říkal,že bych jí právě teď nějakou dobu dostat neměla,protože plně kojím. Moc děkuji za odpověď Veronika

Odpověď odborníka:

Dobrý den, kojící ženy obvykle nemenstruují, záleží ovšem také na frekvenci a pravidelnosti kojení. Pokud jste přípravek Azalia již začala užívat, pokračujte nadále. Tato antikoncepce se užívá bez přestávek. Nepravidelnosti krvácení či špinění se mohou objevit při užívání gestagenní antikoncepce. Je to nevýhoda gestagenní antikoncepce. Nepravidelnosti v krvácení mohou být také způsobeny předchozím užitím Postinoru. Pokud by krvácení nepřestávalo či bylo velmi silné, zajdětě k lékaři.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: