Měsíčky vs. chemický potrat

Dobrý den, přítelkyně 30. 7. 13 přestala brát HA. 3. září byla u gynekologa na injekci na vyvolání měsíčků, další návštěva proběhla 6. září, kdy jí opět podal injekci na vyvolání měsíčků. Menstruace se objevila 14. září. V říjnu opět menstruace nedorazila a tak 4. listopadu byla opět u gynekologa - opět jí podal injekci na měsíčky. 8. listopadu další návštěva gynekologa a opět injekce na vyvolání měsíčků. Menstruace dorazila 12. listopadu. Přitom na zadečku má stopu po jednom vpichu... Myslím, že má přítelkyně jiný problém, nebo je možné, že chodí tak často na injekci na vyvolání měsíčků? Každá žena mi řekne, že se to dává jednou za měsíc a nikoliv, že se chodí 2x za týden na takovou injekci na menzes. Přítelkyně byla podrážděná, byla náladová, bolela jí prsa, v hospodě byla alergická na kouř - myslím, že to byl asi chemický potrat, protože po návštěvách u gynekologa je teď v pohodě a nic neřeší. Nechci rozřešení - co a jak bylo - jen se mi nezdá, že by injekce na měsíčky byla tak často - děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Chemický potrat neexistuje , při poruchách cyklu mohou být různé postupy ,protože nevím jaký preparát lékař k úpravě cyklu použil, nemohu na vaši otázku při sebelepší vůli odpovědět. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: