Moc prosím o radu

Jsem po celkové TTE 7 let užívám Letrox 125 a antidepresiva Olwexya.Všechna interní vyšetření mám v pořádku.Poslední dobou mi v krku nebo hrudi jakoby přeskočí srdce.Je to velmi nepříjemné vždy se vyděsím co to je.Mám v krční páteři vyhřezlé 2 plotýnky a problémy i s hrudní páteři.Chci se zeptat co je to přeskočení srdce?

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně se jedná o extrasystoly. Jde o předčasné stahy srdce mimo pravidelný rytmus. Mají je všichni lidé, pouze někteří je pociťují. Nejsou nebezpečné, pouze někdy nepříjemné. Vyskytují se u zvášeného napětí, stresu, námaze atd. Někdy se může bušení srdce vyskytovat i u onemocnění páteře.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+4 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: