Modrání dítěte při bolesti a narkoza

DOBRÝ DEN! MOJE DVOULETÁ DCERKA, NĚKDY PŘI NÁHLÉ BOLESTI CHCE ZAČÍT PLAKAT, ALE PROSTĚ JÍ TO NEJDE. JE CELÁ NAPRUŽENÁ, VYTŘEŠTĚNÉ OČI, NEMŮŽE DÝCHAT A BĚHEM NĚKOLIKA VTĚŘIN ZAČNE MODRAT. ZATÍM NAM VŽDY POMOHLA FACKA(FOUKÁNÍ NEZABÍRÁ). CHCI SE HLAVNĚ ZEPTAT, ZDA JE BEZPEČNÁ NARKOZA, MÁ JI PODSTOUPIT Z DŮVODU ZMENŠOVÁNÍ KRČNÍCH MANDLÍ(CHRÁPE A V NOCI SE NEMŮŽE NĚKDY NADECHNOUT, JAKO BY JÍ NĚCO V NADECHNUTÍ PŘEKÁŽELO). DĚKUJI ZA ODPOVĚD

Odpověď odborníka:

Dobrý den, to, co popisujete, jsou s největší pravděpodobností afektivní záchvaty. Pokud k tomuto záchvatu dojde, pomůže jakékoliv odvedení pozornosti, někdy bohužel i bolestivý podnět. Místo facky možná zkuste např. studenou vodu, tlak za uchem v místě čelistního kloubu, .... co se týče narkózy, dcera ji může bez obav podstoupit.

MUDr. Petra Limrová
MUDr. Petra Limrová

Specializace: Pediatrie
Pracoviště: Dětské oddělení Nemocnice Hořovice

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: