Motání hlavy + uzkost

Dobry den, mam takovy problem, asi pred rokem se mi udelala uzkost a strasne motani hlavy, zasel jsem tedy na psychiatrii kde jsem pobiral leky sertralin, ktery mi hodne pomohly, jenze po pul roce jsem leky vysadil, pac mi to bylo doporuceno a problemy se obnovily, jen bych se chtel zeptat jestli to motani hlavy na navedomi ta uzkost, nebo neco jineho ?? krcni pater me neboli, tlak mam v pohode, na krvi jsem jeste nebyl a doposud pobiram leky sertralin 50mg, dekuji za odpoved.

Odpověď odborníka:

Tyto obtíže mohou být i psychického i neurologického původu. Úzkostné stavy se mohou projevovat jako točení hlavy a točení hlavy může vyvolávat úzkost. Doporučuji ještě neurologické vyšetření k vyloučení jiné příčiny.

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x