Může být z drog problém

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaký vliv mají pravidelné užívání pervitinu tři měsíce respektive každý den na problémy okolo intimní partie například - záněty močového měchýře , svedive výtoky. A přítel když má semnou pohlavní styk tak sem zaregistrovala například když mi to stéká do krku uspokojovala jsem přítele oralne a pak styk a na žaludu se mu udělala červená vyrážka a svědění ale jen občas. Může to být reakce na sliny a obsah v nich?? Nebo opravdu můžu mít gynekologické problémy z užívání pervitinu nosem? Omlouvám se za nejspíš zmatenou zprávu a předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Pervitin by přímo na pohlavní cesty vliv mít neměl,ale spíše způsob života který se s pravidelným užíváním drog pojí. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Laboratorní vyšetření klíštěte: má smysl?
Články: Laboratorní vyšetření klíštěte: má smysl?
Pokud máte rádi ve všem...
Možnosti biologické léčby u roztroušené sklerózy
Články: Možnosti biologické léčby u roztroušené sklerózy
Roztroušená skleróza patří...
Mononukleóza
Články: Mononukleóza
Mononukleóza je infekční...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
 Astma se může projevit až ve stáří
Články: Astma se může projevit až ve stáří
Někteří lidé mají to štěstí...
Jak rozpoznat mimoděložní těhotenství
Články: Jak rozpoznat mimoděložní těhotenství
Pokud se oplozené vajíčko...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: