Náběh na mrtvici

Dobrý den,po vysmrkani mi malinko luplo v hlave a udělalo se mi špatně začala jsem zvracet a motala se mi hlava že jsem padala na zem, mluvila jsem zpomaleně a nystagmus 2 stupně.Na Ct mozku v AG obraze tenčí intrakraniální úsek AV v pravo a odstupy ACP po soutok se zadními komunikantami.byl mi naordinovan anopyrin prý dlouhodobě ale neurolog mi řekl že ho nemusím brát.Chci se zeptat co se mi stalo a co to znamená ?mám obavu zda jsem neměla náběh na mrtvici a zda se to nebude opakovat. Děkuji moc za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, vyšetření mozku prokázalo drobnou změnu na cévní zásobení, to je pravděpodobně vrozená záležitost, poškození mozku , které by svědčilo o proběhlé mozkové příhohodě se nepotvrdilo. Dle mého názoru nelze Vaše potíže označit za mozkovou příhodu.Proto léčba Anopyrinem není indikovaná

MUDr. Eliška Klímová
MUDr. Eliška Klímová

Specializace: Neurologie
Pracoviště: Neurologie-EMG s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: