Nahnědlé špinění

Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat. Už pár měsíců mám nahnědlý výtok,byla jsem s tim i u mého gynekologa a ten mi řekl, že to může být nastydnutím nebo špatným vstřebáním antikoncepce nebo něco takového, udělal mi testy a vše v pořádku. Po každé, týden před menstruací začnu špinit, poslední dva měsíce to byly už jen dva dny, ale teď opět se to vrátilo. Jsem s přítelem 3 roky a žádné problémy v milostném životě nemáme. Nevíte čím by to mohlo být? Mohlo by to být i antikoncepcí? Předem děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, dlouhodobý výtok by jistě zasloužil již opakovanou pozornost gynekologa, pokud stále přetrvává a na kontrolách je z gynekologického hlediska vše v pořádku, požádejte opravdu o výměnu HA. Je možné, že složení tablet opravdu plně neodpovídá požadavkům vašeho organismu a změna by mohla prospět. Na trhu je veliké množství HA, jistě s panem doktorem naleznete optimální kompromis. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: