Nástup menstruace po styku a prerušení užívání ha

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je možné otěhotnět po nechráněném styku (při správném užívání hormonální antikoncepce), když dívka dostane další dva měsíce po styku normálně menstruaci (s předpokladem možného zpoždění ovulace o pár dní), protože mi přítelkyně tvrdila, že je to možné? Dále bych se chtěl zeptat, zda existuje riziko, že pokud dívka bere hormonální antikoncepci (Katya) například jen 2 měsíce v roce (například pravidelně v lednu a pak v srpnu), tak jestli je možné riziko otěhotnění po nechráněném styku v těchto měsících? Děkuji za odpovědi

Odpověď odborníka:

Užívá li antikoncepci je styk chráněný a risiko otěhotnění při správném užívání je minimální a antikoncepce blokuje ovulaci.To je i odpověď na druhou otázku. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Komplikují vám afty a opary život? Vyzkoušejte mořskou vodu!
Články: Komplikují vám afty a opary život? Vyzkoušejte mořskou vodu!
Jakýkoli nechtěný útvar na...
Tuberkulinový test
Články: Tuberkulinový test
Tuberkulinový test je...
Kostní denzitometrie – kdo by ji měl podstoupit
Články: Kostní denzitometrie – kdo by ji měl podstoupit
Ke zjištění osteoporózy...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: