Nepravidelná menstruacia

Dobrý deň , vo februári mi pichli antikoncepciu depo provera prvé dva mesiace som úplne krvácala potom sa to zastavilo ale začal som sa cítiť veľmi zle ale už som nekrvacala ostala som úplne bez menštruácie .Od júla kedže som si ďalšiu injekciu nedala pichnúť mi prišla menstruacia potom za mesiac a pól ďalšia ale tá trvala asi týžden plus dva týždne špinenie potom sa to zastavilo ( bola som u gynekológa ten že mám si nasadiť antikoncepciu Yaz len ja som si ju nenasadila a pri ďalšej menstruacii som týžden krvácala potom týžden splnila a teraz zase týžden krvácam bojím sa si ju nasadiť lebo som videla že má veľa nežiaducich účinkov a po depo provere nemám chuť brat antikoncepciu ... Neviem ako si mám vyrovnať cyklus predtým som mala úplne pravidelnú menštruáciu na deň a depo provera mi ju úplne rozhádzala...Neviem či mám počkať alebo či si mám dať ďalšie hormóny do tela ( mám dva myomy na maternici ale tie mi nerobia žiadny problém zatiaľ )ďakujem

Odpověď odborníka:

Dobrý den , Depo-provera zásadním způsobem narušuje fyziologický pravidelný menstruační cyklus. Pokud chcete dospět k pravidelnosti, akceptujte doporučení Vašeho gynekologa a nasaďte jík doporučený Yaz. S pozdravem

MUDr. Hynek Kudělka, MBA
MUDr. Hynek Kudělka, MBA

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: GYNET GROUP Centra ambulantní gynekologie a porodnictví: Ostrava-Zábřeh - Výškovice - Havířov - Karviná - Orlová

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: