Nepravidelný cyklus

Dobrý den, přes 6 let jsem užívala antikoncepci Triguilar a menstruaci jsem měla vždy pravidelnou. Před půl rokem jsem přešla na Minesse.První 3 měsíce užívání nové antikoncepce bylo vše v pořádku. Až ted poslední 3 měsíce jsem dostala menstruaci jen jednou. Na prohlídce jsem byla před 4 měsíci a vše bylo v pořádku. chtěla jsem se zeptat zda je to normální když mi menstruace vynechá. předem děkuji za Vaší odpoveď

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Ujistěte se, že nejte těhotná těhotenským testem a potom navštivte vašeho gynekologa, měl by o této situaci vědět. Pokud poctivě berete tabletky podle doporučeného harmonogramu a neužívala jste nějaké léky, které účinnost antikoncepce nějak narušují, měl by situaci řešit jedině váš gynekolog. Zná váš zdravotní stav i vaše hormonální nastavení. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Poruchy osobnosti a chování
Články: Poruchy osobnosti a chování
Porucha osobnosti je...
Sono karotid
Články: Sono karotid
Sono karotid, Doppler nebo...
Desatero pro lepší život s revmatoidní artritidou
Články: Desatero pro lepší život s revmatoidní artritidou
Trpíte-li tímto nepříjemným...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Stomatologie
Články: Stomatologie
Stomatologie, je obor...
Jste po operaci? O ránu se starejte pečlivě!
Články: Jste po operaci? O ránu se starejte pečlivě!
U mnoha zdravotních...
Nachlazené miminko: zmírněte rýmu a usnadněte mu dýchání
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: