Neschopnost orgasmu

Mám takový problém.Dva roky jsem brala Zyprexu, protože mi byla diagnostikována akutní přechodná psychotická porucha.Problém je, že mi tyto léky úplně zničily sexuální život.Než jsem je začala brát,normálně jsem dosahovala vnitřních orgasmů,byla jsem i dostatečně vlhká,to je teď všechno pryč,je pravda,že klitoridálního orgasmu dosáhnu,ale je to dost obtížné.Problém je,že mě sex ani není příjemný,vůbec nemám chuť,někdy mě to i pálí a také se mi poslední dobou opakují gynekologické záněty (kvasinky) a pořád se mi vrací záněty močových cest, pálí mě konec močové trubice.Je to hrůza,ztěžuje mi to život,nikdy jsem tyto problémy před bráním Zyprexy neměla.V lékárně mi řekli,že po vysazení Zyprexy by se to mělo všechno obnovit do normálu ale vůbec se tak neděje..Jsem měsíc po vysazení,myslím,že Zyprexu už nikdy nenasadím a problémy které jsem měla jsou pryč,ale mám zase tyto...co mám dělat?Je nějaký preparát, který by zaručeně pomohl zvednout chuť na sex nebo alespoň to zvlhčení?Bojím se,že když se to neobnovilo do měsíce,že už se to asi neobnoví...jak můžete tyto léky ordinovat,když to má takové nežádoucí účinky?Poprvé mi ordinovali Abilify ale ten bohužel nezabral jak měl..tak mi nasadili Zyprexu...

Odpověď odborníka:

Nechte se vyšetřit u gynekologa. Mohlo by se jednat o změny výživy pochvy. Pomoci mohou vaginální čípky nebo masti. Preparát na zvýšení chuti na sex, kromě částečně působících antidepresiv, neexistuje.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
 
Kam dál
Naposledy čtené: