Nevolnost

Dobrý sen, mám takový problém, dnes jsem ráno spěchala do školy a zapoměla jsem si vyndat tampón, který jsem měla na noc, kvůli tomu jsem si také zapoměla jakýkoliv náhradní. Po první hodině se mi udělalo hodně špatně. Když jsem stála, tak jsem úplně zbledla, začalo mi být horko a cítila jsem, jako by mi odtékala všechna krev z hlavy. Za cca. 10 sekund stání jsem přestala i vidět. Potom mi začaly křeče do břicha a následně se mi chtělo zvracet. Učitelka mi pomohla tím, že mi držela chvíli nohy nahoře a tampón jsem okamžitě vyměnila. Mohlo to být z toho? Taky to možná mohlo souviset s tím, že ten den jsem spala jen 4 hodiny, nebo, že jsem byla ve velkém stresu. Může to mít nějaké následky? Potřebuje to léčbu? Vrátí se mi to?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, myslím si, že většina obtíží opravdu souvisela se stresem a nevyspáním. Problémy související se zapomenutým menstr. tamponem jsou mnohem závažnější a samy tak snadno neodejdou.

MUDr. Renata Kavanová
MUDr. Renata Kavanová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: soukromá praxe My.Gyn, s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x