Nevolnost

Dobrý den.Chtěla jsem se pozeptat jestli nevíte co by mi mohlo být.. Třeba to nic není a plaším zbytečně. Dnes ráno jsem jela do školy vlakem, po nějaké době se mi udělalo těžko až zle, bylo mi vedro a velmi těžko se mi dýchalo. Vzala jsem si housku, protože jsem si myslela , že to mám od hladu. Nepomohl ani čerstvý vzduch a já tu housku vyzvracela. Pak jsem zvracela už jen hleny.. Tento měsíc se mi to stalo již po 3. (ale předtím jsem nezvracela).. Nevím jestli to s tím nějak souvisí, ale začala jsem brát druhý měsíc novou antikoncepci.Před včerejšky jsem si zapomněla vzít prášek (11.v platíčku) a vzala si ho po 13,5hod. Snad to s tím žádnou souvislost nemá. Předem děkuji za odpověď.

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Určitě problém může být i v antikoncepci, každá žena každou nesnáší. Dále problém může být se žaludeční virosou. Pravděpodobně jinde patologie nebude. Chce to chvíli dietu, hodně pít, nepít nápoje s bublinami, nejíst jídla kořeněná. Kdyby problém pokračoval, je nutné krevní vyšetření, ale myslím, že antikoncepci byste měla změnit za tu původní, nebo zcela podobnou té původní

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x