Nic me nevzrusuje

Dřív mě vzrušoval každý dotyk přítele a asi pred 3 měsíci nic. Nic me nebavi. Co s tim mam delat? Muze to byt jinou antikoncepci?? Hrozne me to mrzi, protoze sex mam rada.

Odpověď odborníka:

Dobrý de, většinou jde o projev psychiky nadměrný stres, problémy, únava, partnerské vztahy. Taky je možností, že to máte moc často nebo jde na Vás partner špatně. Pokud máte sex ráda, určitě byste dokázala partnera požádat o to, co je pro Vás uspokojivé. Ale jestli máte novou antikoncepci, tak je to také možnost.

MUDr. Jan Vašinka
MUDr. Jan Vašinka

Specializace: Urologie

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x