Onemocnění srdce

Muj otec ma slábe srdce ,má cirhozu jater je mu 52 let a pořád mu natekají nohy v noci vubec nespí má takovi problem že když si lehne a zvedne na horu nohy jak se mu okamžitě špatně dícha už nevíme jak mu pomoc ,byli sme už i v nemocnici a tam mu dali prášky FURON 40MG 1-0-0 A VEROSPIRON 25mg 0-1-0 a vubec mu to nepomaha ma to pořad stejné .děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Možná se bude muset navýšit dávka léků na odvodnění (Furon, Verospiron). Pokud potíže přetrvávají bude nutné navštívit ošetřujícího lékaře a s ním probrat úpravu medikace.

MUDr. Zbyněk Cejnar
MUDr. Zbyněk Cejnar

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Krajská nemocnice Pardubice, interní klinika- kardiologické oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: