Opožděná menstruace

Dobrý den, již 7 let použivám anti Lindynete. Minulý měsíc se mi mens.opozdila o téměř 3 dny (vždy byla pravidelná skoro na hodinu) po té se mens.dostavila, ale pouhé slabé špinění a trvala asi 14 dní i přes braní antikoncepce (vždy ji beru poctivě a pravidelně), celý měsíc jsem měla bolesti v prsou, tento měsíc mám opět zpoždění zatím tedy pouhé dva dny. Chtěla bych se tedy zeptat, zda to nemůže být vlivem dlouhodobého užívání antikoncepce či nějaký zdravotní problém a mám se obrátit na lékaře? Děkuji za radu! Wendy

Odpověď odborníka:

Dobrý den. Dlouhodobé užívání antikoncepce nemá pravidelnost cyklu žádný negativní vliv. Pokud by se problém opakoval, navštivte svého gynekologa, kde je vhodné zejména vyloučit zánětlivé onemocnění hrdla děložního a dělohy a to včetně vyšetření na chlamydie a mykoplasmata. Ev. pak uvažovat o změněně složení antikoncepce.

MUDr. David Neubert
MUDr. David Neubert

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: NEUMED gynekologická ambulance s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kuřačkám se hůře kojí
Články: Kuřačkám se hůře kojí
Po porodu mnoho žen váhá...
Rakovinu ledvin někdy prozradí bolavá záda
Články: Rakovinu ledvin někdy prozradí bolavá záda
Bolest v zádech nebo boku...
Poznejte sami, že se s vašimi játry něco děje
Články: Poznejte sami, že se s vašimi játry něco děje
Bolí vás často břicho a na...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: