Opožděná menstruace-kvasinky

Dobrý den,mám dotaz ohledně zatím 3 dny zpožděné menstruace,kterou jsem poslední měsíce dostávala pravidelně.Tento měsíc jsem však přes týden léčila kvasinky tabetami Nizoral. Je možné, že infekce popřípadě Nizoral posunul menstruaci?Děkuji

Odpověď odborníka:

To není pravděpodobné příjemný večer

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x