Otěhotnění

Dobrý Den,chtěla bych se zeptat už skoro 2 roky beru antikoncepci CILEST před mesíce jsem ji vysadila na 1 mesic po menstruaci 7 dní jsem ji zacala brát znovu chtěla bych se zeptat vzala jsem si 2 prášky a spala jsem se svým přitelem je možné otěhotnění? Předem Děkuji moc za odpoveď

Odpověď odborníka:

Abo,otěhotnění je možné, po pauze jste měla postupovat podle návodu Užívání zahajte první den menstruačního cyklu (první den krvácení. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zrádné jehly: Co dělat při poranění?
Články: Zrádné jehly: Co dělat při poranění?
Pokud jsou ve správných...
Svědění není jen prázdninová záležitost
Články: Svědění není jen prázdninová záležitost
Znáte ten pocit, když vás...
Gynekologické záněty
Články: Gynekologické záněty
Zánětlivá onemocnění jsou...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Odvykání drogové závislosti: připravte si dobrou strategii
Chorob, které postihují játra, je více, nehrozí jen žloutenka
Články: Chorob, které postihují játra, je více, nehrozí jen žloutenka
Výčet jaterních onemocnění...
Syfilis
Články: Syfilis
Syfilis, lues, příjice...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: