Otok a krvácení po pohlavním styku

Dobrý den , moje přítelkyně se mi nedávno svěřila s problémem, který ji a mě také velice trápí. Po pohlavním styku (nevím zda i při něm, ničeho jsem si nevšiml) lehce krvácí , po něm stějně tak natéká a je jí to velmi nepříjemné. Užívá pravidelně antikoncepci katya něco přes měsíc. Nevzpomíná si, že by se jí něco takového stalo již dříve. prosím tedy o vysvětlení těchto otoků , popřípadě možnost infekce, která by se takhle projevovala Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, může se tak projevovat alergie, např. na latexový kondom, nebo na lubrikační gel. Přítomna může být i infekce, jejíž projevy se zhoršují po pohlavním styku, např. chlamydiová infekce. Jsou možné i další příčiny.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x