Padání vlasů

Souvisí padání vlasů s látkovou výměnou?Štítnou žlázou to nrní,železa mám dost,beru Milurit.Mám divertikulitidu,Děkuji,Dagmar

Odpověď odborníka:

Zvýšené padání vlasů(rozumí se povšechné,ne ohraničené nebo s pojené s onemocněním vlasové pokožky) může souviset i s jinými interními onemocněními než jen se štítnou žlázou,může to být i onemocnění jater či střev.

MUDr. Marie Vaňačová
MUDr. Marie Vaňačová

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Soukromá ordinace praktického lékaře pro dospělé, Tábor

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Dentální hygiena není módní záležitost, ale nutnost
Články: Dentální hygiena není módní záležitost, ale nutnost
Preventivní prohlídky jsou...
Nenechte si prací z domova
Články: Nenechte si prací z domova "krást" drahocenný spánek
Stále více lidí si nosí...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Bolest hlavy může způsobit i rýma!
Články: Bolest hlavy může způsobit i rýma!
70–80 % populace trpí...
Jak zatočit s rýmou: zkuste recepty našich babiček i nejnovější trendy
Endokrinologické vyšetření
Články: Endokrinologické vyšetření
Endokrinologické vyšetření...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Ucpaný nos může upozornit na další zdravotní problém
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: